فروش همکاری دوربین مداربسته

برای دریافت قیمت همکاری دوربین مداربسته فرم زیر را تکمیل کنید





    محل اپلود فایل احراز هویت مانند کارت ویزیت یا جواز کسب یا تابلو مغازه

    شماره تلفن : 66341618-021

    آدرس شرکت: تهران – خیابان جمهوری اسلامی – نبش خیابان رازی -پاساژ یگانه – طبقه منفی یک – پلاک 03

    CoaxCableUsed

    چگونه می توانیم لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را دریافت کنیم؟

    دوربین مال به عنوان مرکز پخش دوربین مداربسته، لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را علاوه بر فروش B2B ، در اختیار نصابان سیستم امنیتی، خرده فروشان و خریداران عمده که از طرف شرکت ها، و سازمان های دولتی و خصوصی هستند، قرار می دهد. اگر نیاز به لیست قیمت همکاری دوربین مدار بسته دارید می توانید با انتخاب یکی از راه های زیر از کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را دریافت کنید:

    1.     سایت دوربین مال

    دوربین مال برای دسترسی بهتر افرادی که برای اولین بار لیست قیمت همکاری را دریافت می کنند؛ لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته  به صورت pdf در سایت دوربین مال موجود کرده است. قیمت همکاری دوربین را در این صفحه قرار داده ایم تا همکاران قیمت همکاری دوربین مداربسته را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند. لازم به ذکر است که قیمت دوربین مداربسته همکاری به روز شده و آخرین تغییر قیمت ها بر روی لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته اعمال شده است. فروش همکاری دوربین مداربسته با کمترین وقت و هزینه در سایت دوربین مال مورد استفاده افراد قرار می گیرد .

    2.     اپلیکیشن دوربین مال

    دوربین مال برای ارائه لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته اپلیکیشن دوربین مال را راه اندازی کرده است تا قیمت همکار دوربین در کوتاه ترین زمان و راحت ترین روش در اختیار همکاران دوربین مداربسته قرار بگیرد.

    3.     تماس تلفنی

    یکی از راه هایی که می توانید لیست قیمت همکار دوربین مداربسته را دریافت کنید تماس تلفنی با کارشناسان دوربین مال است. قیمت دوربین همکاری لحظه به لحظه به روز شده تا بتوانید به نرخ روز لیست قیمت همکار دوربین مداربسته را دریافت کنید.  کارشناسان دوربین مال آماده پاسخگویی و اعلام  قیمت همکاری دوربین مدار بسته در ساعت اداری هستند؛ از طریق تماس تلفنی با شماره 021-66341618 می توانید لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته را در اختیار داشته باشید.

    قیمت همکاری لوازم جانبی دوربین مداربسته

    دوربین مال در کنار فروش همکاری دوربین مداربسته لوازم جانبی مورد نیاز به هنگام نصب را در اختیارهمکاران و نصابان دوربین مداربسته قرار داده است تا هر آنچه مورد نیاز همکاران است به طور یکجا به در اختیار آن ها قرار بگیرد. فروش همکاری دوربین مداربسته به همراه لوزام جانبی مانند لوازم نصب زیر را می توانید در سبد سیستم امنیتی خود قرار دهید.

    • DVR
    • NVR
    • انواع کابل دوربین مداربسته
    • هارد دیسک در انواع برند
    • فیش BNC
    • کابل شبکه
    • آداپتور یا منبع تغدیه
    • داکت
    • لوله فلکسی یا فلزی
    • فیش AVA

     

    فروش همکاری دوربین مداربسته همراه با گارانتی

    فروش همکاری دوربین مداربسته در دوربین مال با گارانتی 24 ماهه معتبر صورت می گیرد. همچنین قیمت همکاری دوربین مداربسته متناسب با نوع گارانتی انتخابی متفاوت است. فروش همکاری دوربین مداربسته با گارنتی های ماد طلایی، فراگستر، پارس ارتباط و انواع گارانتی های دوربین مداربسته موجود است تا قیمت همکاری دوربین  مداربسته را با گارانتی دلخواه خود استعلام بگیرد. بدون شک همکاران دوربین مداربسته بعد از استعلام قیمت همکاری دوربین مداربسته گارانتی آن را مورد پرسش قرار می دهند زیرا اهمییت این موضوع برای مصرف کنندگان بسیار بالا می باشد.

    نکات مهم در فروش همکاری دوربین مداربسته

    همکاران دوربین مداربسته که اطلاعات و تجربه بسیاری در کار خرید دوربین مداربسته و به طور کلی سیستم های امنیتی دارند به خوبی بر این موضوع واقف هستند که فقط گرفتن لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته برای خرید دوربین مداربسته به صورت عمده کافی نیست، بلکه همکاران دوربین مداربسته به خوبی در جریان بعضی از ظرافت های کاری هستند؛ در ادامه بعضی از این موارد را آورده ایم:

    ·       صدرو فاکتور

    صدور فاکتور دوربین مداربسته در خرید جزئی و کلی یک از ملزومات کار به حساب می آید.  دوربین مال از صدورفاکتور معتبر را یکی از موارد مهم کار خود دانسته و در آن تعداد و تمام جزئیات لازمه را درون فاکتور درج می کند تا شرط شفافیت معامله را به خوبی رعایت کرده باشد. درنتیجه دقت داشته باشید در فروش همکاری دوربین مداربسته صدور فاکتور نادیده گرفته نشود.

    ·       حمل و نقل

    بعد از مراحل چک کردن لیست قیمت همکاری دوربین مداربسته و صدور فاکتور برای همکاران نوبت به انتخاب نوع حمل و نقل می رسد؛ دوربین مال برای فروش همکای دوربین مداربسته سالهاست سیستم های امنیتی را به دلخواه خریدار و بسته به  تعداد و ابعاد کالا آن را از طریق پست، تیپاکس و انواع باربری ارسال می کند. فروش همکاری دوربین مداربسته شامل همه نقاط کشور است و منطقه جغرافیای برای همکاران دوربین مداربسته محدودیتی ایجاد نکرده است.

    •     خدمات پس از فروش

    قیمت دوربین همکاری و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته دو عاملی بوده که سال هاست باعث رضایت در فروش همکاری دوربین مداربسته دوربین مال شده است؛ با پایین نگه داشتن قیمت همکاری دوربین مداربسته و 7 روز مهلت تست و استفاده دستگاه ریسک خرید دوربین مداربسته برای خریداران دوربین بسیار کاهش یافته است. علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت کالا از طرف پخش دوربین مداربسته دوربین مال گارانتی استفاده از دستگاه را  تا 24 ماه در اختیار مصرف کنندگان دوربین مداربسته قرار می دهد؛ این پشتیبلنی در فروش همکاری دوربین مداربسته همین جا به پایان نمی رسد بلکه بعد از تمام شدن گارانتی می توانید  در صورت نیاز به تعمیر دوربین مداربسته از تعمیرات و پشتیبانی تخصصی همکاران ما نهایت استفاده را ببرید.

    کلام آخر در خصوص قیمت همکاری دوربین مداربسته

    قیمت همکاری دوربین مداربسته برای تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است که آن ها را نسب به سایر کاربران دوربین مال متمایز کند. به همین دلیل این امتیاز ویژه در فروش همکاری دوربین مداربسته را منحصر به همکاران عزیز فعال در این حوزه کردایم.  از این جهت لازم است همکاران سیستم امنیتی ما برای دریافت لیست  همکاری قیمت دوربین مداربسته به منظور تائید هویت خود لازم است سربرگ، کارت ویزیت یا هر آنچه  در تائید این ادعا موثر باشد را به کارشناسان دوربین مدار بسته دوربین مال ارائه دهند تا از قیمت های ویژه و تخفیف خورده بهرمند شوند.

    در پایان این خبر خوب را اضافه می کنیم که  با وجود اینکه لیست قیمت همکار دوربین مداربسته پایین تر از قیمت بازار است، در صورت خرید دوربین مداربسته به تعداد بالا می توایند از تخفیف ویژه دوربین مال استفاده کنید.

    سبد خرید فروشگاه

    ورود به سایت

    هنوز حساب کاربری ندارید ؟

    ×