بلاگ

آموزش preset و tour دوربین گردان در نرم افزار smart pss

tourConfig

آموزش پرسپت دوربین گردان در نرم افزار smart pss

ابتدا وارد نرم افزار smart pssشوید و سپس به بخش live view بروید.

قبل از تنظیم preset دوربین گردان بایستی دوربین را در نرم افزار اد کنید. در ابتدا برای آوردن تصویر، کافی است بر روی آن دوبار کلیک نمایید. سپس به بخش ptz بروید.   در ادامه  بر روی more function کلیک کنید و گزینه را روی حالت preset point قرار دهید؛ روی علامت چرخ دنده کلیک نمایید و از قسمت اعداد، اولین پریست را انتخاب کرده و سپس یک نام برای آن در نظر بگیرید.

با استفاده از ابزار دایره ای شکل، زاویه ی دوربین را در هر نقطه ی مورد نظر خود قرار دهید و برای آن یک نام در نظر بگیرید و پس از آن روی علامت تیک کلیک کنید تا تنظیمات preset دوربین گردان اعمال شوند. برای انتخاب پریست دوم نیز به قرار قبل، زاویه دوربین را روی محل مورد نظر قرار داده، عدد 2 را انتخاب کنید و بعد از زدن علامت چرخ دنده، نام آن را انتخاب نمایید. برای اعمال پریست سوم نیز، همین فرایند تنظیم preset دوربین گردان را طی کنید.

 

با انتخاب هر یک از پریست های تعریف شده و زدن بر روی علامت لوکیشن ، دوربین می چرخد و همان محل را نمایش می دهد.

برای نمایش پریست های تعریف شده به صورت تور، شما باید از همان قسمت mote function به قسمت tour بروید سپس بر روی چرخ دنده کلیک کنید. در این قسمت صفحه ای با عنوان tour list برای شما باز می شود که در آن می توانید تور خود را انتخاب کنید. ابتدا در قسمت بالا یک نام برای آن بگذارید. سپس بر روی علامت + کلیک نمایید و پریست های تعریف شده ی خود را اضافه کنید. سپس بر روی ok کلیک کنید تا تنظیمات ست شوند. بر روی قسمت تایم هم می توانید زمان مورد نظر برای ماندن در یک پریست را اعمال کنید. مثلا دوربین 10 ثانیه روی پریست اول بماند سپس بچرخد و به مدت 5 ثانیه روی پریست دوم قرار بگیرد و به همین ترتیب این عمل تکرار شود.

بعد از تنظیم preset دوربین گردان برای فعال کردن تور، کافی است بر روی استارت کلیک کنید.

در تنظیم preset دوربین گردان مشاهده خواهید کرد که دوربین ابتدا بر روی پریست اول قرار می گیرد و با توجه به زمانی که برای آن اعمال شده، مثلا بعد از گذشت 10 ثانیه، شروع به چرخش می کند و برروی پریست دوم قرار می گیرد، به همین ترتیب می چرخد و روی پریست سوم قرار می گیرد. نهایتا دوباره روی پریست اول می رود و این چرخه تکرار می شود.

با این آموزش تنظیم preset دوربین گردان شما قادر هستید برای دوربین های اسپید دام خود پریست و تور تعریف کنید. امید واریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. سپاس از توجه شما

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.