بلاگ

تعریف، حذف و تغییر رمز کاربر جدید در دستگاه داهوا

برای انجام تنظیمات رمز کاربر جدید در دستگاه داهوا ، بر روی صفحه راست کلیک کنید و به قسمت Main Menu بروید. سپس به بخش System شوید. از منوی سمت چپ تصویر، بر روی گزینه Account کلیک نمایید.

در این قسمت برای تعریف کاربر جدید داهوا بر روی Add User کلیک کنید و از قسمت User Name یک نام کاربری برای کاربر خود انتخاب نمایید و از قسمت Password یک رمز عبور در نظر بگیرید که باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و ترکیبی از اعداد و حروف باشد. از قسمت Confirm Password رمز خود را مجددا وارد نمایید. پس از اضافه کردن رمز کاربر جدید در دستگاه داهوا ، بر روی گزینه ok کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که رمز کاربر جدید در دستگاه داهوا تعریف شده و در بخش user قابل مشاهده است.

حال برای آنکه بتوانید رمز کاربری  دستگاه داهوا را تغییر دهید، کافی است در همین منو، از قسمت modify، بر روی علامت مداد که در روبه روی نام کاربری وجود دارد کلیک کنید. تیک گزینه modify password را فعال کنید. و رمز قدیم و جدید خود را به ترتیب در قسمت های old password  و new password وارد کنید. و برای تایید و ثبت رمز جدید یک بار دیگر آن را در قسمت confirm password وارد کنید. و در آخر برای ذخیره تنظیمات بر روی save کلیک کنید.

حال برای حذف کاربر از دستگاه  داهوا ، کافیست در منوی User بر روی علامت ضربدر که در روبه روی نام کاربری قرار دارد کلیک کنید و سپس ok را بزنید.

امیدواریم که این آموزش تعریف، حذف و تغییر رمز کاربر جدید در دستگاه داهوا برایتان مفید واقع شده باشد. سپاس از همراهی و توجه شما.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.