بلاگ

هک دوربین مدار بسته

هک دوربین مدار بسته

هک دوربین مدار بسته

افراد و صاحبان کسب و کار برای تامین امنیت یک مکان اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند؛ هک دوربین مدار بسته با ناآگاهی و عدم آشنای با این سیستم بلای جان افراد شده است و مشاهده شده است صاحبان دوربین مدار بسته بارها  قربانی مجرمان سایبری با هک دوربین مدار بسته شده اند. هک دوربین مداربسته یکی از تخلفتات سایبری است که بار ها و بار ها برای افراد مختلف اتفاق افتاده است. اگر در محل زندگی یا محل کار خود از دوربین مدار بسته استفاده می کنید نسبت به هک دوربین مدار بسته هشیار باشید.

برای جلو گیری از هک دوربین مداربسته خود می توانید از رمز های مطمئن تر و دو مرحله ای استفاده کنید. اگرچه این اقدامات برای جلو گیری از هک دوربین مدار بسته بسیار ساده به نظر می آید اما با به کار گیری همین روش های ساده جلوگیری از هک دوربین مدار بسته  باعث می شود در دام جوجه هکر های مبتدی نیفتید. تهدید به انتشار مدارک خصوصی از طریق هک دوربین مداربسته همگی جرم محسوب می شوند و شما بدون نگرانی با طرح مسئله هک دوربین مدار بسته خود برای پلیس فتا نگرانی از بابت تهدیدات سطحی با فیلم هک دوربین مداربسته نخواهید داشت. اما چه کار کنیم هک دوربین مدار بسته کار سخت و نشدنی باشد؟ چطور امنیت محل کار و زندگیمان با هک دوربین مداربسته به خطر نیفتد؟

 

سایت هک دوربین مدار بسته

گاهی برای دیدن فیلم هک دوربین مدار بسته لازم نیست خودتان را به سختی و مشقت بیندازید! برای دیدن هک دوربین مدار بسته می توانید از سایت هک دورربین مداربسته استفاده کنید تا به مقصود خود برسید. سایت هک دوربین مداربسته سایتی است که از امنیت ضعیف دوربین های مدار بسته استفاده کرده و از طریق این باگ امنیتی فیلم هک دوربین مداربسته را با عموم افراد به اشتراک می گذارد. البته باید گفت این هک دوربین مدار بسته واقعی نیست! در واقع این وب سایت ها توسط هکر ها ایجاده شده است و از طریق نفوذ به دستگاه های دی وی آر و ان وی آر  فیلم هک دوربین مدار بسته را بر روی سایت خود قرار می دهند. یکی از این سایت های هک دوربین مداربسته insecam اقدام به انتشار تصاویر تعداد زیادی دوربین مدار بسته به صور آنلاین کرده است. کافیست وارد سایت هک دوربین مدار بسته بشوید و نام کشور و شهر را انتخاب کنید و بعد از آن نظاره گر فیلم هک دوربین مدار بسته باشید. نگران نباشید! اگر دوربین مدار بسته شما ضعف امنیتی داشته باشد و داخل فیلم های سایت هک دوربین مداربسته پیدا شود، می توانید با درخواست به ادمین سایت فیلم هک دوربین مدار بسته خود را بردارید. فیلم هک دوربین مدار بسته ایران نیز داخل این سایت ها قرار دارد شما می توانید با جستجو  Iran Islamic Republic و جستجو نشان محلتان می توانید به فیلم هک دوربین مدار بسته دسترسی داشته باشید.

 

سایت هک دوربین مدار بسته

جلوگیری از هک دوربین مدار بسته

استفاده از یک رمز قوی برای جلوگیری از هک دوربین مدار بسته

شاید به نظر ساده بیاید اما یک رمزگذاری امن بر روی هر دستگاهی از جمله دوربین مداربسته باعث جلو گیری از هک دوربین مداربسته و به طور کلی هر هکی می شود. رمز گشایی از پسورد های لو رفته و ساده برای هکر ها آسان است. مخصوصا پسورد های پیش فرض که بر روی برخی از دوربین  ها مانند دوربین داهوا و دوربین مداربسته شیائومی  که بسیاری از خریداران دوربین مدار بسته بعد از خرید با عوض نکردن رمز دوربین دچار هک دوربین مدار بسته شده اند. برای جلو گیری از هک دوربین مدار بسته یک رمز طولانی با استفاده از حروف و نشانه ها اعداد برای خودتان درست کنید.

رمز دو مرحله ای برای جلوگیری از هک دوربین مداربسته

اضافه کردن یک لایه حفاظتی اضافه برای جلوگیری از هک دوربین مدار بسته به امنیت دوربین مدار بسته بسیار کمک می کند. پیامک یک کد هنگام ورود به دوربین مداربسته باعث جلوگیری از هک دوربین مدار بسته می شود. بنابرای هکر ها با عبور از مرحله اولیه هنگام ورود به مرحله دوم از هک دوربین مدار بسته باز می مانند.

 

ارتقا امنیت شبکه برای جلوگیری از هک دوربین مداربسته

امن ساختن شبکه دوربین مدار بسته به جلوگیری از هک دوربین مدار بسته بسیار کمک می کند. یک پسورد قوی برای روترتان انتخاب کنید و اشتراک درون شبکه را غیر فعال سازید. همچنین باید دوربین مدار بسته را بر روی یک شبکه اختصاصی قرار دهید تا دچار هک دوربین مداربسته نشوید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.